קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום מקוון המאפשר לכם לקדם את המוצרים והשירותים של העסק שלכם ע"י מודעות ממוקדות.
באמצעות תשלום לפי קליק (PPC) או שיווק במנועי חיפוש (SEM), אתם יכולים למקם את הפרסומות שלכם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.
זה מאפשר לכם לקבל יותר נראות באינטרנט ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל את המוצרים או השירותים שאתם מציעים.
בעזרת קידום ממומן בגוגל, עסקים יכולים להשיג יותר נראות באינטרנט, להגדיל את התנועה לאתר העסקי, ולייצר יותר לידים וכמובן מכירות עבור העסק. גם אם מדובר על אתר תדמית – יותר תנועה של גולשים לאתר = מעגל לקוחות רחב יותר = יותר לקוחות פוטנציאלים = חלקם הופכים ללקוחות קונים.
פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של קידום ממומן PPC.
זה מאפשר למפרסמים להציע הצעות מחיר בשיטת מכרז למיקום מודעה בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מזין שאילתת חיפוש רלוונטית למנוע.
פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, לינקדאין וטוויטר מציעות גם פרסום PPC.
מפרסמים יכולים למקד ללקוחות פוטנציאליים על סמך גורמים כמו דמוגרפיה, גיל, תחומי עניין ואפילו התנהגות מקוונת.
קידום אתרים ממומן PPC עשויה להוות סוג של מקפצה ולהיות דרך יעילה ביותר להניע תנועה לאתר שלכם וליצור לידים, על ידי אתר אינטרנט של העסק או על ידי דף נחיתה.
עם זאת, חשוב גם להבין שמדובר בצורת שיווק בתשלום, ישנה תחרות עסקית, ובנוסף יש עלויות נלוות.
שילוב ומיקוד מטרות
עם התחרות ההולכת וגוברת על קידום אתרים,
חשוב להיות מודעים לעלות הכרוכה בפרסום בגוגל.
כעסק, אתם צריכים לוודא שאתר האינטרנט שלכם בולט מהמתחרים שלכם והמיתוג שלכם נראה וניכר ללקוחות פוטנציאליים.
על מנת לעשות זאת, קידום אתרים אורגי SEO וגם קידום אתרים ממומן PPC – פרסום ממומן SEM הם מרכיבים חיוניים לקידום אתרים מוצלח ובמיוחד כשמשלבים בין השניים, גם קידום אורגני וגם קידום ממומן.
שילוב של קידום אורגני וקידום ממומן יכולים לעזור לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות תוצאות חיפוש אורגניות, וגם להגביר את המודעות למותג.
על ידי הבנת האופן שבו מתחרים נלחמים על פרסום בגוגל, ואיזה סוג של ביטויים הם מכוונים, כדאי לוודא שהאתר שלכם מותאם על מנת להתבלט מהמתחרים.
מודעות הפרסומת היא השלב הראשון והחשוב ביותר כשמדובר על קידום אתר אינטרנט.
כדי להגיע לאותו פלח שוק שאתם מעוניינים להגיע ודווקא את הפלח הזה אתם מחפשים – עליכם לשפר את רמת המודעות במנועי החיפוש השונים, ולהשפיע גם ברשתות החברתיות השונות. להכניס את המותג לתודעה, ליצור חיבור ואינטרקציה עם הלקוח הפוטנציאלי ולהתחיל איתו מערכת יחסים שבסופה הוא יהיה לקוח אמיתי – לקוח קונה.
איך לשפר ציון איכות מודעה?
אז תשננו את הטיפים האלו היטב, אחרת הקמפיין לא יביא תוצאות ויעלה לכם ביוקר ללא סיבה מוצדקת:
1.מילות מפתח חייבים להופיע בתוכן מודעת הפרסום.
2.תוכן הדף שאליו מגיע הגולש (יעד הקישור מהמודעה), חייב להיות רלוונטי לביטוי שחיפש.
אם אתם רוצים לצאת לדרך חדשה עם תוצאות מוכחות, פנו עכשיו באימייל, טלפון או ווצאפ ובואו נתקדם 🙂