איזה חלום תרצו להגשים?
תאתגרו אותנו ובואו נדבר
נא בחרו (לא חובה) סוג שירות/ים שאתם צריכים:
Edit Template

להפוך את בניית אתר אינטרנט שלך לסיפור הצלחה

עיצוב אתר אינטרנט חדשני ונקודתי, זה מה שאנחנו אוהבים לעשות. כשמדברים על עיצוב אתר וורדפרס ועל ממשק משתמש קל וברור, בכך תקבל את כל המעטפת, של הקמת אתר אינטרנט, בכדי להצליח בעסק שלך.
כי זה פשוט להיות אונליין 🙂

אסתטיקה וניראות ראשונית

המראה החיצוני של אתר אינטרנט הוא אחד הדברים הראשונים שאנו לוקחים בחשבון. אתר אינטרנט צריך ליצור רושם ראשוני חיובי באמצעות: עיצוב אתר אינטרנט, הנושא, ערכת הצבעים, הצגת התוכן והמרכיבים החזותיים שלו.


אנו משתמשים בשני אלמנטים מבניים שהם סטטיים ודינמיים, כמו תמונות ומדיה מותאמים. בנוסף, אנו מבטיחים שהאסתטיקה של אתר האינטרנט שלכם תהיה עקבית על פני גדלי מסך שונים עם עיצוב אתרים רספונסיבי.

בניית אתר לעסק

בניית אתר וורדפרס: בניית אתר תדמית או בניית אתר מכירתי, הקמת חנות אינטרנטית, בניית אתרי אינטרנט, מעצב אתרים, בונה אתרים פרילנסר

בניית אתרים לעסקים

בניית אתר תדמית לעסק
ע"י בונה אתרים פרילנסר
מעצב אתרים מומלץ

איכות הניווט יכולה להיות ערך מוסף לחוויה או לגרוע מחוויית המשתמש באתר. לכן עוד לפני הקמת אתר אינטרנט ואפילו לפני עיצוב אתר – אנחנו בוחנים את הדברים ואת כל נושא ממשק המשתמש ומעלים אותם בדיונים של איפיון אתר אינטרנט או אפליקציה.
בדרך כלל, אנו משתמשים במערכת ניווט פשוטה אך אינטואיטיבית.

אתם יכולים לבחור איזו מהאפשרויות האלה הכי מועילה לעסק שלכם, עבור קהל היעד.
אם אתם רוצים להשתמש בניווט/שביל פירורי לחם (המשתמשים יכולים לעקוב אחר מיקומם ביחס לחלקים אחרים באתר), מגה תפריטים (תפריטים הניתנים להרחבה), או תפריט המבורגר שבדרך כלל נהוג להשתמש בו בנייד ובטאבלט.

עודדו את המבקרים להישאר ולשהות על גבי אתר אינטרנט שלכם, ולהסתובב בעוד דף ועוד דף (אם מדובר על בניית אתר תדמית, אז פשוט שיהנה מקריאת התוכן, שירותים שאתם מספקים/גלריית תמונות/סרטונים וכיו"ב.
ואם מדובר על הקמת אתר מכירות [בניית אתר חנות אונליין] אז שיהנה מעוד פריטים ועוד פריטים, אך לא להאריך את השהות בעגלת הקניות ו/או הסליקה).

בעזרת סמנים אינטואיטיביים המכוונים את המשתמש לכיוון הרצוי, אלמנטים ויזואליים המושכים את העין, קריאות לפעולה והצעות, אפשר לעזור למשתמש להשלים משימות ספציפיות מבלי להסיח את דעתו, אלא להבהיר לו את מבנה האתר והזרימה שתמצה לו חווית משתמש חיובית ומהנה.

בניית אתר לעסק

בניית אתרי וורדפרס:
בניית אתר תדמית או בניית אתר מכירתי, הקמת חנות אינטרנטית,
בניית אתרי אינטרנט על ידי מעצב אתרים, בונה אתרים פרילנסר