בניית אתר מכירתי - חנות אינטרנטית

הקמת אתר מכירות אונליין הוא בעצם הקמת חלון ראווה של אתר מכירות ויהיה זול משמעותית מהקמת חנות פיזית. אתם יכולים להגיע לקהל יעד גלובלי בכל העולם ולא רק לקהל מקומי בלוקיישן שאתם נמצאים.
אין צורך בהחזקת מלאי או עלויות משלוח של ספקים. כל מה שאתם צריכים זה מחשב, חיבור לאינטרנט ולמצוא חברה לבניית אתרים או בונה אתרים פרילנס, העיקר למצוא מישהו מקצועי מומחה וורדפרס – שזה תחום שהוא מכיר היטב ולא רק סיים קורס בניית אתרי אינטרנט.

לפעמים תוך כדי עבודה נתקלים בבעיה טכנית, או בעיה פונקציונלית ובונה אתרים לא מקצועי לא יצליח לפתור אותה. לכן צריך למצוא מפתח אתרים מומחה וורדפרס, שמכיר את המערכת על בוריה.
גם בתחום הזה, מה שעולה בזול – יוצא ביוקר, אח"כ משלמים עליו הכי הרבה.

[למה דווקא בניית אתר וורדפרס? מאמר המסביר יתרונות בניית אתר וורדפרס].

ecommerce-768 | הקמת אתר מכירות | בניית אתר חנות אינטרנטית | בניית אתר מכירתי | בניית אתר מכירות | בניית חנות אינטרנטית | בניית חנות וירטואלית | אתר מכירות באינטרנט | הקמת אתר מכירות | אתר מכירות אונליין

תהליך בניית אתר מכירתי

התהליך עצמו אצלנו של בניית אתר מכירות מאד פשוט, קליל ואינו מסובך.
בקצרה למי שלא קרא את הכתבה של תהליך בניית אתר אצלנו (בנושא שלנו זה הקמת אתר מכירות):

איפיון אתר מכירות
עיצוב ייחודי
אישור הלקוח לעיצוב
הקמת אתר ורדפרס והטמעת העיצוב
הזנת תכנים ומוצרים
אופטימיזציה לאתר עבור גוגל
הדרכה והשקה

ויש לך אתר מכירות אונליין שעובד ומוכר.

בניית אתר מכירתי

בניית חנות אינטרנטית ע"י מומחה וורדפרס
ייעוץ והכוונה ללא עלות
בניית אסטרטגיה שיווקית ומיקוד מטרות

בניית חנות וירטואלית

אין לעסק שלכם צורך ביותר מזה. אתר מכירות אונליין בעיצוב חדשני ובעיקר ממוקד מטרה. להגדיל מעגל לקוחות.
הקדימו את ההצלחה לעסק – והציגו את חלון הראווה שלכם ואת המוצרים לכל העולם, על ידי בניית אתר מכירות ויפה שעה אחת קודם! בכדי שהעסק שלכם יגיע לשווקים חדשים.

יש כיום יותר ממיליארד אתרים פעילים, וקיימת תחרות רבה. אבל אל דאגה – יש לנו את הניסיון, הכלים והמשאבים שיעזרו לכם להקים אתר מכירות אונליין – אתר חנות אינטרנטית שיהיה שלכם ופשוט להתחיל למכור במהרה, ממש בזמן מועט. בנוסף, המומחים שלנו תמיד זמינים לעזור בכל שאלה או בעיה שצצה לפתע. אנחנו כאן ביחד איתכם ולא עוזבים גם אחרי עלייה לאוויר של אתר המכירות או כל אתר אינטרנט אחר.

בניית אתר מכירות באינטרנט

הפכו את העסק שלכם והיו מותג אינטרנט במהירות! כי זמן שאתה לא מוכר אונליין – אתה לא קיים.
הרי הקמת אתר מכירות באינטרנט היא הדרך המושלמת להרוויח כסף נוסף. אפשר לעשות את זה בזמן הפנוי לאחר שעות הפעילות הרגילות, בנוסף יש עוד יתרון שאין גבולות גיאוגרפיים. אפשר למכור מוצרים מכל מקום בעולם ולשלוח לכל מקום בעולם. כן, כן,  ללקוח שנמצא עכשיו בקצה השני של העולם, הוא גם יכול להנות מהמוצר או השירות שאתם מספקים.

כשאתם עובדים איתנו, הינכם בידיים טובות.
בסוף התהליך, אתם מקבלים אתר מכירות אונליין – אתר חנות מסחר אלקטרוני עם עיצוב מקצועי וממותג, קל לתפעול, נוח לשימוש ועדכון מוצרים או דפים. בנוסף אתם מקבלים תכונות כמו מוצרים, דפים וכדומה בכמות בלתי מוגבלת, גרסאות מוצרים, חישוב מס אוטומטי ועוד. אז למה לחכות? החלו למכור באינטרנט! תנו לנו לבנות לעסק שלכם אתר מכירתי אונליין מקצועי ומנצח.

בניית אתר חנות

קדמו את העסק שלכם לשלב הבא,
בניית אתר מכירתי שיויסף עוד נישה לעסק שלכם
להגיע ללקוחות חדשים ולתת לאתר לעבוד בשבילכם

בניית אתר מכירות

הקמת אתר מכירות על גבי וורדפרס
מאת מעצב אתרים פרילנסר מומחה וורדפרס
ייעוץ והכוונה ללא עלות
קדמו את העסק שלכם לשלב הבא עוד היום

בניית אתר מכירתי שימכור עבורכם

הקמת אתר מכירות אונליין הוא חלק מהותי והכרחי בכל עסק שמוכר. אתר מכירות אונליין, מאפשר בין היתר לפנות ללקוחות חדשים ולהציג את המוצרים או השירותים שאתם מספקים.
אין מה להתלבט או לחשוש, אם אתם רוצים לתת בוסט וצמיחה לעסק שברשותכם, זה הזמן להכיר את המומחים שיעמדו לצידכם ויחלו במלאכת בניית אתר מכירות. הנושא חשוב במיוחד לעסקים שרוצים להגדיל את הנוכחות שלהם באינטרנט, היום זאת הדרך להגיע לשווקים חדשים, לייצר יותר מכירות והכנסה לעסק.
איך יכירו את העסק שלכם ואת המוצרים? עם עיצוב אתר אינטרנט הנכון והמדויק עבור העסק שלכם, תוכלו לקבל אתר מכירות אונליין שיפתח לכם צוהר ואפשרויות רבות, להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המכירות.

בניית אתר מכירתי באינטרנט

בניית אתר איקומרס (על ידי בניית אתר וורדפרס ו-WooCommerce) הן שתי פלטפורמות פופולריות ולמעשה יוצרות ביחד שלמות של בניית אתר חנות, אבל אין מדובר בתבנית עיצוב מוכנה מראש, משעממת וללא גמישות שאתם צריכים עבור אתר מכירות אונליין – חנות מקוונת, אלא אנחנו מדברים על בניית אתר מכירות עם עיצוב מותאם לעסק שלכם וייחודי לכם ולמותג.
אם בוחרים תבנית עיצוב מוכנה מראש, זה לא נותן את הטון להתבלט מעל המתחרים של העסק שלכם. וזאת איננו רוצים. אנחנו רוצים משהו ייחודי ובעל גמישות שיהיה בשפה העיצובית של המותג שלכם.

בניית אתר חנות

הקמת אתר מכירות ע"י מומחה וורדפרס
פנו עוד היום לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות
והצעידו את העסק שלכם לשלב הבא

בניית אתר וורדפרס

בניית אתר מכירתי על בסיס וורדפרס
מותאם למנועי חיפוש וקידום בגוגל
תנו לאתר מכירות למכור עבורכם

בניית אתר איקומרס (בניית אתר וורדפרס ו-WooCommerce) מציעים ביחד מגוון רחב של פיצ'רים שמקלים על עסקים להנות בתפעול אתר אטרקטיבי וידידותי למשתמש מערכת ניהול התוכן, וכמובן למשתמש הקצה – הגולש שיבצע רכישות באמצעות אתר מכירות באינטרנט ויהנה בחווית משתמש וחווית קניה, בעזרת כל התכונות הטרנדיות של קניית מוצרים או רכישת שירותים באינטרנט.
באמצעות הפלטפורמות הללו, עסקים יכולים בקלות לפנות אלינו בבקשת בניית אתר מכירות ולקבל אתר מכירות אונליין שיעזור להם להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את המכירות שלהם. אז אל תחכו עם ההתלבטות, תרימו טלפון או הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם ולעזור בכל פניה או שאלה. כי זה פשוט להיות אונליין 🙂