מהן הנקודות העיקריות בנושא קידום אתרים בגוגל?
לפני שמתחילים צריכים לוודא שהאתר שלנו כתוב טובל (בחינת הקוד), שיש תגיות Heading כמו שצריך, וכל ה META TAG ישנם. אחרי ששמענו את יריית הפתיחה, אנחנו מוכנים למירוץ (צריך לזכור שאין זה מירוץ קצר, היעד עוד רחוק והדרך נראית ארוכה עד שרואים וקוצרים את הפירות).
אם הכל מוכן, נתחיל בחיפוש ביטויים נכונים עבורנו, כמה עשרות כאלה יספיקו לנו.
אפשר פשוט לחפש בגוגל
אפשר להציץ באתרי המתחרים ולקבל השראה.
לאחר שקיבצנו את ביטויי המפתח שאותם נרצה לקדם, נעשה לנו אסטרטגיה.
נתמקד במספר ביטויים רלוונטים לתחום שלנו ואיך יחפשו אותנו ברשת ואיתם נרוץ.
לאחר שמצאנו והחלטנו על ביטויי מפתח שאיתם נרצה לעבוד, נתחיל בלכתוב תוכן עם אותם ביטויים. להשתדל לתת להם HEADINGS מתאימים. לכתוב META DESCRIPTION לכל דף שאנו כותבים, להוסיף תמונות רלוונטיות, אם אפשר להוסיף קישורים נכנסים מאתרים או דפים שהם באותו נושא ולא לשכוח שהכי חשוב לכתוב איכותי. תוכן איכותי הוא המעלה העיקרי במנועי חיפוש.
אומרים שתוכן הוא המלך בכל מה שקשור בנושא אתרי אינטרנט ומדיה דיגיטלית.
כתיבת תוכן איכותי בחינת הרלוונטיות לנושא שאותו אנחנו מציגים, קריאות נעימה, סימני פיסוק, הגהות עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם, כי תמיד מתפספס איזה שרבוט.
ולהשתדל שהכתיבה תהיה מתובלת ולא משעממת שזה שווה ערך למעייפת.
לאחר שיש בידינו את מילות החיפוש, יותר נכון לומר ביטויי החיפוש, אנחנו יכולים להתמקד במספר ביטויים ועליהם לשלם, על מנת לקדם את האתר בגוגל, בעזרת המודעות בתשלום.
להשוות ביטויי מפתח
נריץ את הקמפיין הזה שבוע/שבועיים ונעשה קמפיין חדש עם ביטויי חיפוש אחרים.
ככה נוכל להשוות מה יותר נכון לנו, לצרכים שלנו, למטרות ולגולשים באתר שלנו.