עיצוב אתרים ← עיצוב אתר אינטרנט ← בניית אתר רספונסיבי
מהו המונח עיצוב אתר רספונסיבי או בכללי עיצוב אתרים רספונסיבים? עיצוב אתר ייחודי בהתאמה אישית, עיצוב אתר וורדפרס בהתאמה מלאה למותג, וכמובן עיצוב אתר רספונסיבי
מהו עיצוב אתר רספונסיבי / בניית אתר רספונסיבי?
שיטות עיצוב אתרים רספונסיבים / בניית אתרים רספונסיביים, משתמשות ב-HTML5, CSS3 ו-Javascript מודרניים, כדי לבנות את חלק ה Front end של האתר שלך (התוכן והפריסה שהמשתמשים רואים בדפדפן במכשיר שלהם), כך שהאתר משתנה ומתאים את עצמו לגודל המסך של המכשיר המשמש לצפייה בו.
בעוד שלכאורה עיצוב אתר אינטרנט בצורה הזאת, שיתאים למגוון גדלי מסך ייקח זמן רב יותר, על ידי בניית האתר שלכם בשיטות קידוד מודרניות תוך מחשבה על מהירות תגובה וזמן טעינת הדף של אתר אינטרנט, אתם יכולים להגן על האתר שלכם לעתיד ולהאריך את תוחלת החיים שלו וגם להפחית את עלויות הפיתוח והתחזוקה העתידיות.
כי בניית אתר רספונסיבי, יותר קלה לתחזוקה וזמני טעינה מהירים עשרות מונים (זמן טעינת הדף) דבר שנחוץ מאד לדירוג בגוגל. גוגל אוהב אתרים מהירים ומדרג גם על פי מדד המהירות, לכן אנחנו דואגים לעשות אופטימיזציית מהירות לגוגל (ארחיב בהמשך).
חויית משתמש זהה בכל מסך
אתרים בעלי עיצוב רספונסיבי מועדפים על ידי גוגל מאז 2015, אז החלה גוגל לראשונה לדרג אתרים רספונסיבים בדירוג גבוה יותר מגרסאות שולחן העבודה.
עם זאת, מאז שגוגל פרסמה בשנת 2020 את עדכון Core Web Vitals (הסבר על כך, בהמשך), מעולם לא היה חשוב יותר להבטיח שאתר אינטרנט של העסק שלכם, מהיר וניתן לעיבוד הן במחשב שולחני, הן בנייד, טאבלט או כל גודל אחר של מסך.
[חשיבות חווית משתמש בפוסט הזה: חווית משתמש.
ההבדלים בין חווית משתמש לממשק משתמש במאמר הזה:
הבחנה בין ממשק משתמש ובין חווית משתמש.]
תעבורה ברשת האינטרנט
למעלה מ-1/2 מתעבורת החיפוש (במדינות המערב) מגיעה אך ורק ממכשירים ניידים, וכשגוגל עוברת לאינדוקס (לדירוג בגוגל) מובייל – ראשון, מובן מאליו שהאתר שלכם (לא משנה סוג האתר, אתר תדמית, אתר מכירות – חנות אונליין, אתר תוכן וכיו"ב) חייב להיות אתר רספונסיבי ומותאם לנייד, וכמובן ששירות עיצוב אתרים שלנו מספק זאת.
חשוב שלמשתמשים תהיה חוויה עקבית עם האתר שלכם, לא משנה באיזה מכשיר הם משתמשים. כחברת בוטיק לעיצוב ובניית אתרים, אנו שוקלים בקפידה כיצד העיצובים שלנו נראים ועד כמה קל ואינטואיטיבי לנווט על פני שלל המכשירים הזמינים. בדגש על חווית משתמש מהנה ככל הניתן.
אחד הפרמטרים החשובים של דרוג המיקום בגוגל, הוא חווית המשתמש. גוגל נותן על כך דגש רב.
אופטימיזציית אתר עבור גוגל
טלפונים ניידים מהווים כיום 60% מכלל תעבורת האינטרנט, ויותר חיפושים בגוגל מתבצעים מטלפונים ניידים מאשר מכל מכשיר אחר. כבר מ 2015, גוגל מייחסת ערך מהותי יותר לאתרים רספונסיבים, ומדרגת אותם מעל אתרי שולחן העבודה באלגוריתם האינדוקס שלה לנייד.
בשנת 2020, גוגל הציגה גרסה פורצת דרך נוספת של אלגוריתם Core Web Vitals שלה, מה שאומר שגוגל תעניש כעת באופן אקטיבי אתרים שאינם מספקים למשתמשים ניידים חוויה מהירה, תחילה למכשיר נייד (בגוגל החליטו שהם אוהבים אתרים מהירים, מי אנחנו שנתווכח :)).
עם יותר ויותר תעבורה מקוונת שהופכת לנייד בלבד, הצורך באתר רספונסיבי מעולם לא היה גבוה יותר, ולכן הכרחי שהעסק שלכם יישאר תחרותי על ידי בניית אתר רספונסיבי.
לפגישת ייעוץ, איפיון אתר ומיקוד מטרות צרו קשר.